housearrow-whitecheck-roundarrow-redarrow-yellowfilepluscircle-clock circle-phonesearchLayer 1

Nieuwe dienstregeling openbaar vervoer


Vanaf 13 december gaat Arriva een nieuwe dienstregeling rijden. In de nieuwe dienstregeling zijn ‘wensen’ verwerkt die zorgen voor een betere bereikbaarheid en aansluitingen op bijvoorbeeld treinen. 

De volgende wijzigingen zijn van toepassing in onze gemeente:

  • Lijn 300 en 301 gaan beide (officieel) stoppen bij de haltes langs de N261, ter hoogte van de Hoge Steenweg Loon op Zand;
  • uitbreiden bediening Efteling terwijl andere regio’s nog of al vakantie hebben;
  • op zon- en feestdagen krijgt lijn 136 een rit eerder;
  • aanpassing van aantal tijden in de dienstregeling, zodat de aansluiting op bijvoorbeeld de treinen verbetert;
  • nachtbus Nightliner wordt opgenomen in het ‘Late Nachtnet’ van Brabant. Daardoor gaat de nightliner zowel op vrijdag- als zaterdagnacht rijden tussen 2.00 en 4.00 uur. Op de verbinding tussen ’s-Hertogenbosch en Tilburg stopt Arriva ook in de grotere kernen: Vlijmen, Drunen, Waalwijk, Sprang-Capelle, Kaatsheuvel en Loon op Zand.

Contact met Arriva

Bent u niet tevreden over het openbaar vervoer, de dienstverlening van Arriva of heeft u vragen, neem dan contact op met Arriva. Het is daarbij belangrijk dat u aangeeft waar, op welke dag en hoe laat het voorval is gebeurd. Pas dan kan de juiste chauffeur er op worden aangesproken. Arriva streeft er naar om binnen 15 werkdagen inhoudelijk op de klacht te reageren.

Klachten kunt u op verschillende manieren melden bij Arriva:

  • https://www.arriva.nl/klantenservice/neem-contact-op/ 
  • 0900 - 2022022 (lokaal tarief, € 0,02 p.m.). Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 6.00 tot 23.00 uur en op zaterdag, zon- en feestdagen van 7.00 tot 23.00 uur;
  • een brief te adresseren aan Arriva Nederland, Afdeling Klantenservice, Postbus 626, 8440 AP Heerenveen.
mill-tailormade association-rosy